top of page

10 grunner til å starte med løping

Det finnes et hav av grunner til å starte med løpetrening, men her er 10 gode grunner. Nå er det ingen unnskyldning for og ikke løpe lenger.

  1. Det er gratis trening. Koster ingenting! Du trenger bare gå ut døra, så er du igang.

  2. Du trenger lite utstyr. En tights og et par joggesko og du er i gang!

  3. Du gjør raskt progresjon når du er nybegynner. Du merker resultatene raskt.

  4. Du forbrenner veldig mange kalorier på veldig kort tid. Altså effektiv vektnedgang!

  5. Du blir sterk i hele kroppen.

  6. Du blir tøffere mentalt, tåler mer.

  7. Løping er så lett! Alle greier å løpe. Du trenger ikke kunne noe, eller lære noe, alle er født til å løpe.

  8. Du får utrolig masse frisk luft og mange gode opplevelser i skog og mark og langs veier.

  9. Løpingen gir glad-garanti!

  10. Du kan løpe hvor enn du er i verden. Ferie er ingen unnskyldning, du kan løpe hvor som helst.





120365590_10157310674147155_625423432045

Hei, takk for at du klikket deg inn på min side!

Jeg er utdannet pedagog, dame på 40 pluss, løpe-gal, hundeglad, vegetarianer og over middels opptatt av interiør. Det er jeg som er damen bak alle innleggene her på bloggen. Jeg vil gjerne høre fra deg og takk for at akkurat du leser bloggen min!

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page